KLASA 2 TE2 NA WYCIECZCE W SZKLARSKIEJ PORĘBIE

W dniach od 18. do 20. maja 2009 klasa 2 TE2 była na wycieczce w Szklarskiej Porębie. Klasa wraz z opiekunami: wychowawczynią p. Joanną Balawajder, p. Jolantą Mączyńską oraz p. Ewą Janiak świetnie się bawiła. Pierwszego dnia prosto z dworca wyruszyliśmy nad Wodospad Kamieńczyk, który jest najwyższym wodospadem po polskiej stronie Karkonoszy. Wieczór spędziliśmy w ośrodku, na pysznym grillu, grze w bilard i krótkiej wizycie w siłowni dla chętnych. Drugi dzień był próbą kondycji i wytrzymałości, wraz z przewodnikiem wyruszyliśmy w góry. Pierwszym przystankiem była Stara Chata Walońska, która jest siedzibą poszukiwaczy gór, bawiliśmy się tam znakomicie wysłuchując walońskich historii opowiedzianych przez mistrza Juliusza. Dalej podążyliśmy szlakiem w stronę Wodospadu Szklarki, a stamtąd przez piękne lasy minęliśmy Dom Wlastimila Hofmana, a także Garharta i Carla Hauptmanów i podążyliśmy na Złoty Widok oraz skałkę Chybotek. Byliśmy również w Muzeum Ziemi oraz w Muzeum Mineralogicznym. Wieczór spędziliśmy na swoich balkonach podziwiając panoramę Karkonoszy. Ostatni dzień przeznaczyliśmy na zwiedzanie Szklarskiej Poręby, małe zakupy, pyszny obiad, ostatnią partyjkę w bilard. Do domu wróciliśmy szczęśliwie ze wspaniałymi wspomnieniami. Szkoda, że tak szybko mija czas…

Mamy nadzieję, że następna nasza wycieczka będzie równie udana, jak ta do Szklarskiej Poręby!