WYCIECZKA INTEGRACYJNA KLASY 1 TH

W dniach 29. – 30. września 2008 klasa 1 TH wraz z trojgiem opiekunów (p. Arturem Filą, p. Aleksandrą Panasiuk oraz p. Jadwigą Wróblewską) wyjechała na wycieczkę integracyjną do Rzeczki.

Podróż rozpoczęła się w ciepły i słoneczny poniedziałkowy poranek. Uczestniczy wycieczki dojechali autokarem do Rzeczki, a po rozlokowaniu w przytulnych pokojach wyruszyli na wyprawę – najpierw do tajemniczych sztolni walimskich, a potem żółtym szlakiem w stronę Wielkiej Sowy. Pogoda była wprost wymarzona na górską włóczęgę, więc podziwialiśmy piękny, jesienny krajobraz Gór Sowich. Niestety, marsz okazał się zbyt forsowny dla niektórych z uczestników i musieliśmy zarzucić plan dotarcia na sam szczyt Wielkiej Sowy. Za to trafiliśmy do urokliwego schroniska, a potem wróciliśmy do pensjonatu, gdzie czekał na nas obfity i smaczny obiad. Pełni energii, zaczęliśmy przygotowywać się do otrzęsin – przygotowaliśmy piosenki, okrzyki, plakaty i inne atrakcje. Wieczorem odbyło się ognisko, na którym wielu z nas ujawniło wokalne talenty. A potem… potem dyskoteka, po której udaliśmy się na spoczynek. Następnego dnia spakowaliśmy się i udaliśmy na spacer – trafiliśmy do schroniska „Pod Orłem”, skąd silna męska grupa (p. Fila, Patryk i Lucjan) postanowiła wyruszyć na szczyt Wielkiej Sowy. Po kilkudziesięciu minutach marszu osiągnęliśmy polanę na której stoi piękna, biała wieża widokowa. Po krótkim odpoczynku zeszliśmy do schroniska, skąd całą klasą udaliśmy się do pensjonatu. Postanowiliśmy umilić sobie czekanie na autobus kolejną dyskoteką – dziewczyny okazały się być niezmordowanymi tancerkami. W końcu autokar przyjechał i wyruszyliśmy w drogę powrotną. Około godz. 17.00 wróciliśmy do szkoły zmęczeni, ale bardzo zadowoleni. I już planujemy kolejną wycieczkę.