WYCIECZKA DO WŁOCH

W dniach 25. maja 2007 – 3. czerwca 2007 grupa młodzieży z Ekonomika wraz z opiekunami: p. Bogusławem Pokorą, p. Zbigniewem Sorbianem, p. Anetą Hubisz oraz p. Jadwigą Wróblewską przebywała na wycieczce we Włoszech.

Mieszkaliśmy w domkach na campingu San Francesco niedaleko Caorle. Miasteczko to położone jest bardzo malowniczo nad samym morzem. Wybraliśmy się tam we wtorek i bardzo miło spędziliśmy czas zwiedzając miasto.

W czwartek pojechaliśmy się na wycieczkę do Wenecji. Autobus zawiózł nas do portu w Punta Sabbioni, skąd odpłynęliśmy promem do Wenecji. Miasto zrobiło na nas ogromne wrażenie, podziwialiśmy Plac Św. Marka, Bazylikę, Pałac Dożów, Mostek Westchnień, Most Rialto, urocze zabytkowe uliczki oraz pałace przy Canale Grande. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy późnym wieczorem na camping.

W ośrodku naszym czas spędzaliśmy na basenach i na plaży, zażywając kąpieli słonecznych i wodnych. Poza tym chętni grali w tenisa, siatkówkę oraz piłkę nożną. W środę nasi chłopcy grali mecz w piłkę nożną z grupą z Czech. Po zaciętej walce nasi piłkarze wygrali 7:6. Prawie każdego wieczoru młodzież bawiła się na dyskotece.

Organizatorami wycieczki byli p. Bogusław Pokora i p. Zbigniew Sorbian.